Polytechniek
klantenservice

Bij Polytechniek stellen wij alles in het werk om onze klanten een uitstekende service en bereikbaarheid te bieden. Onze 24-uurs servicedienst staat bijvoorbeeld 7 dagen per week voor u klaar. Een storing kunt u op werkdagen tussen 7.00 en 17.00 uur digitaal aan ons melden. Buiten deze uren wordt de telefoon beantwoord door een service-coördinator.

S C R O L L

Klantrelatie hoog in het vaandel
Wij hebben een goede relatie met onze klanten hoog in het vaandel staan. Is er onverhoopt toch iets waar u niet tevreden over bent? Dan hopen wij dat u dit aan ons laat weten. We zullen er vervolgens voor zorgen dat uw melding wordt gebruikt als een kans om onze producten en diensten te verbeteren.

NVKL-lid
Polytechniek is NVKL-lid en maakt het onderscheid door eerlijk maatschappelijk verantwoord gedrag. Deze gedragscode is elk NVKL-lid uit het hart gegrepen en is een heldere richtlijn voor elke dag.

Complimenten of klachten
Complimenten of klachten over de handelswijze van onze organisatie of onze medewerkers kunt u schriftelijk richten aan het MT van Polytechniek of per e-mail: mt@polytechniek.nl. Wilt u direct reageren? Klik dan onderaan het bericht op de button ‘STUUR ONS EEN E-MAIL’.

Ons management team neemt de klacht in behandeling en laat u weten binnen welke termijn u een reactie kunt verwachten.

Het juiste klimaat voor
mens en product

Met advies op maat en een jarenlange ervaring in het ontwerpen, installeren en onderhouden van installaties in het binnen- en het buitenland, is Polytechniek de ideale partner voor uw bedrijf in de agrarische, industriële of utiliteitssector. Met totaalinstallaties op het gebied van watertechniek, luchtbehandeling, koeltechniek, verwarming, warmtepomptechniek, elektrotechniek, meet- en regeltechniek, service en onderhoud, bieden wij u 24/7 de zekerheid van goed werkende installaties.